tisdag 10 november 2009

Magen vecka 35 och mvc


Idag har jag varit hos barnmorskan. Magen har växt som den ska och jag ligger rätt i min kurva. Molly ligger med huvudet ner precis som hon ska, men det är inte fixerat. SF-måttet ligger på 32. Blodtrycket 120/80. Mollys hjärtslag låg på 158 idag, men hon lyssnade efter att hon känt efter hur hon låg så hon var s'kert lite uppstressad av det för så höga hjärtljud har hon aldrig haft. Vikten är ju mindre rolig. Har gått upp nästan 17 kg under graviditeten hittills. Det är några veckor kvar så jag slår säkert 20 kg, men men skitsamma. Det löser sig nog tids nog.

Skjutsade Andreas till jobbet i morse och tog sen bilen till sjukhuset. Alltid nervös när jag ska parkera själv och om jag inte ska hitta nån bra parkering osv, men det funkade bra det med. Hem kom jag hel och bilen också. haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar