torsdag 5 november 2009

Dagens lunch


Idag blev det hemgjord pastasallad från igårkväll. Måste säga att jag gör en riktigt god pastasallad med kyckling :) Rätt smidigt att laga också och känns lite nyttigt att äta. Fast vad gör det när man kompenserar med att äta massa godis? Jag har nog aldrig ätit så mycket godis som jag gör nuförtiden. Skönt att man ska till syrran i helgen, då kan man ju inte sitta och fresta hennes små med godis hela tiden så det får bli avhållsamhet här med.

När bebisen är ute så ska det banne mig inte bli massa godis längre. Nu är man bara så omotiverad att hålla sig från onyttigheter för man är ju ändå tjock och kommer gå upp ännu mer i vikt så det känns som att det inte spelar någon roll. Sen så får man ju förhoppningsvis resultat av att sluta med allt sånt. Satt och tittade på gamla bilder idag. Saknar mitt smala jag (dvs så som jag var typ 2007). Jag ska komma tillbaka!

1 kommentar:

  1. Jag har varit inställd på beach 2010 sedan i april nu ;) har ju tack och lov bara gått upp ca 2 kg sedan jag plussade, ska försöka hålla i det ända till målgången nu, så jag får en tjuvstart inför nästa sommar

    SvaraRadera