fredag 27 november 2009

Inga sparkar längre, men röra sig går fortfarande

Det är trångt i magen. Tror jag har en stor bebis. Det känns så. Sparka går knappt att göra längre förutom när hon ibland får in en rejäl en på revbenen. Det är inte skönt. Annars handlar det mest om att vända och vrida sig där inne, samt spjärna med benen, antar att det är skönt att sträcka sig lite ibland. Här har jag lyckats få med på film lite när hon rör sig i magen. Tyvärr är vår dotter kameraskygg så det blir aldrig så bra som när mamma är ensam och ingen annan ser :P

2 kommentarer:

  1. Men shit!!! Det syns ju asmycket!!! Så där ser det inte ut på mig!!!

    Tror det beror på att min moderkaka ligger där fram.

    Ashäftigt!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det syns bra på filmen.
    Våran dotter är likadan, plockar man fram filmkameran eller ska visa någon är det lugn och stilla där inne. :)

    SvaraRadera