torsdag 5 november 2009

Julklappar till kidsen


Idag hämtade jag mitt paket från Ellos som innehöll förutom Mollys kläder och julgrejerna, Caesars julklapp, en Pippifilm. Hoppas det blir bra. Han gillar tydligen Pippi, men syrran sa att hon bara hade tecknade så det är kul med en otecknad också.

Till Nelly har jag hittat en Hello Kitty klocka. Den är rosa och har glitter på sig och hon gillar rosa, glitter och kisse katt så det borde också bli bra. Ska ta med mig detta upp till Örebro nu så har jag deras grejer fixade. Caesar ligger dock 50 kr back så jag får försöka hitta något litet till honom. Så svårt att hitta något litet till pojkar bara. Till Nelly kan man alltid köpa lite hårsnoddar eller så, men till pojkar finns inte lika mycket småsaker som inte kostar multum.

Imorrn när Andreas slutar jobbet så kör vi uppåt landet. Underbar väg att köra mellan Växjö och Örebro.. Det vi ni som gjort det.. skitjobbigt med småvägar. Det är bara typ 30 mil, men det tar ju föralltid. Men det är det värt. Ska bli så kul att träffa syrran och barnen innan man själv är mamma. Detta blir min sista resa sen ska vi hålla oss hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar