måndag 16 november 2009

Fyra gravida från Familjeliv

Igår var jag och fikade med tre andra tjejer från Familjeliv. Dom ska inte ha förrän senare i vår, i april och så, men det var jättetrevligt att träffas. Sånt ska man inte dra sig från att göra. Känner att jag är sugen på att lära känna nytt folk och det är nog riktigt bra att ha andra mammalediga att umgås med när man själv ska gå hemma. Så man inte bara umgås med en bebis hela dagarna. Tror man behöver mer mental stimulans än så.

Vi var och fikade på Waynes. Jag ville helst vara där först, men Marie hann före. När jag kom i rulltrappan så log hon mot mig och visst såg det väl ut som tjejen på bilden som jag sett. Och det var det. Men alltid nervöst att stämma träff med folk man aldrig träffat så.

Andreas skjutsade ner mig och sa att jag inte skulle sätta mig i en bil eller så med okända människor. Att han kom och hämtade mig sen. Jag tycker det är gulligt att han ändå oroar sig lite på det viset, även om det garanterat inte varit någon fara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar