måndag 23 november 2009

Julpyntat

Idag har jag plockat fram lite mer julpynt hemma och fixat lite med det. Mysigt. Blir en helt annan känsla här hemma. Tråkigt att man inte får med den riktiga känslan på bild bara, men men..

En ljusstake i vårt lilla köksfönster framför diskbänken. Blev så glad att vi hade en liten som går in i fönstret :) Två små tomtar får också bo där.

Köksfönstret har fått upp sina julgardiner och så har jag hängt lite kulor och stjärnor i fönstret. Adventsljusstaken är uppe och några ljushållare för värmeljus. Lite glitter fick också åka upp på lampan, hihi..
I vardagsrummet har också julgardiner åkt upp. En stjärna och en glasboll i fönstret. Granen är inte klädd ännu, men Andreas plcokade upp den igår. Dessutom köpte jag ju två julfiltar i fleece på Ellos och dom har nu hamnat i soffan. Så kan vi mysa till det lite här. Perfekt med filtar sen när bebis kommer också så hon inte kräks ner soffan eller så om man har henne liggande bredvid sig där. :)
Jag älskar julen. Vad hade vintern varit utan den?

2 kommentarer:

  1. Det ser jätte mysigt ut, allt bra annars? Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Den här läste jag idag:
    http://tougher-than-the-rest.blogspot.com/2009/11/nu-har-jag-bestamt-mig.html

    Är du verkligen säker på att det är Andreas? ;)

    SvaraRadera