måndag 16 november 2009

Lunch med Jonna

Har varit på stan och träffat Jonna idag. Vi åt på Millas, dom har så goda grillade örtbröd där, mums! Fick även bli efterrätt i form av en vit chokladboll. Jag var himla trött och hade lyckats somna om när klockan ringde för jag skulle åka ner på stan. Kände inte alls för det, men jag vet att när man väl ses så är det ändå roligt och trevligt. Hon har redan köpt present till Molly, spännande att se vad det är.. hihi, men det får vänta tills hon behagar att titta ut.

Andreas kommer inte kunna vara pappaledig förrän efter den 23 december heller så nu har jag gått från att hoppas att Molly ska kika ut tidigare till att hoppas att hon kommer när hon ska (kommer hon den 19 dec så är han på sitt ordinare schema ledig fram tills den 23 och sen kan han ta pappadagar. Så Mollsan, 19 december skulle vara perfekt, eller att det är dags att åka in den 18 dec efter kl 18 :P

Det var en bil och en lastbil som hade krockat i Norremarksrondellen när bussen körde in mig till stan. Lite läskigt med sånt även om dom som kört inte var skadade för dom stod och pratade med varann. Är glad att det inte är jag, för då kanske jag inte skulle våga köra mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar