måndag 30 november 2009

Hemmastad

Man börjar känna sig riktigt hemma på sjukhuset. Har varit där så mycket de senaste månaderna. Helt sjukt.. haha..

Idag skjutsade jag Andreas till jobbet sen när jag kom hem träffade jag på våra grannar som skulle in på vändningsförsök och hon frågade om jag ville följa med. Så det gjorde jag. Bebisen hade som tur var vänt på sig själv och låg nu rätt. Va skönt för dom! Och dom kunde dessutom se könet så nu vet dom det.. hihi.. Något positvt kom ju ur den erfarenheten. Glad för deras skull! :)

Inatt har jag lyckats sova rätt bra. Sååå skönt. Har känt mig pigg hela dagen idag. Hoppas man får en sån dag när man väl ska in och klämma ur sig en bebis. Vakna utvilad och pigg, hinna äta en rejäl frukost och sen drar det igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar