onsdag 18 november 2009

Uttråkad och lite nere

Känner mig nere idag, inte alls på topp. Det är så tråkigt att känna så. Jag vill bara ha vår bebis hos oss. Då har man nog inte tid att vara uttråkad.

Imorrn ska vi handla och då ska jag nog handla hem så jag kan sätta igång med julbaket här hemma. Gott med lussebullar. Fick tag på ett recept på en blogg på lussebullar med vit choklad, ska testa det. Låter ju riktigt smaskens.

Nästa vecka åker Andreas till Stockholm på utbildning med sitt nya jobb. Ska skjutsa honom till tåget (som går 6.14, snark!) och sedan ska jag till barnmorskan och nog åka ut till Hovmantorp och umgås lite med Sandra och Charlie. Ska även hinna åka ut till Maxi och handla på morgonen tänkte jag. Lite planerat har man fram över iallafall. Det känns som när jag har något planerat så vill jag inte ha det och när jag inte har det så önskar jag att jag hade något som jag skulle göra.. Att man aldrig blir nöjd :P

1 kommentar:

  1. Jag tror det är så naturligt så här i slutet av graviditeten. MAn ska LÄNGTA UT ungen :-)

    Känner igen det där med att, när man inte har något att göra så önskar man att man hade det, men när man väl har planerat in något så blir man bara trött...

    SvaraRadera